|
Σε 11 μήνες το Κέντρο έχει εξυπηρετήσει πάνω από 40.000 περιστατικά!
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ κ. Κ. ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ
Το Κέντρο Υγείας Περιστερίου επισκέφθηκε στις 31.10.2014, η υφ. Υγείας κα Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, όπου ενημερώθηκε από την υπεύθυνη του Κέντρου κα Ελεονώρα Χατζηπασχάλη, για της υπηρεσίες που παρέχονται από αυτό.
Η κα Παπακώστα επισκέφθηκε όλα τα εργαστήρια του Κέντρου, συνομίλησε με γιατρούς, νοσηλευτές, αλλά και με ασθενείς και συναντήθηκε με ομάδα δευτεροετών φοιτητών νοσηλευτικής (φωτογραφία) με τις οποίες είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει για τη σημασία της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και της κοινοτικής φροντίδας.
Η Υφυπουργός Υγείας ολοκληρώνοντας την επίσκεψή της, έδωσε τα εύσημα στην Υπεύθυνη του Κέντρου για την άριστη λειτουργία του, επισημαίνοντας ότι αποτελεί Κέντρο Υγείας- πρότυπο και του αξίζει διεθνής διάκριση.
Να σημειωθεί ότι το Κέντρο Υγείας Περιστερίου, το οποίο λειτουργεί με τη συνδρομή του ΚΕΕΛΠΝΟ, έχει υποβάλει υποψηφιότητα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για τα αντίστοιχα βραβεία που αφορούν παροχή πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι σε διάστημα 11 μηνών, έχει εξυπηρετήσει πάνω από 40.000 περιστατικά!
Νωρίτερα, η Υφυπουργός Υγείας παραβρέθηκε στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας, όπου μίλησε σε Ημερίδα που διοργάνωσε η Γ. Γ. Δημόσιας Υγείας, για την αντιμετώπιση βιολογικών κινδύνων από τον ιό «Έμπολα» στις πύλες εισόδου της χώρας. Επισήμανε ότι, η χώρα λειτουργεί προληπτικά και αποτρεπτικά, με εμπροσθοβαρή μέτρα, γι’ αυτό και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας από τους πολίτες. Ωστόσο, όπως είπε, αυτό δεν σημαίνει ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και οι αρμόδιοι φορείς εφησυχάζουν, καθώς πρόκειται για μια επιδημία που απαιτεί διαρκή επαγρύπνηση.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ













